Merhabalar
Henüz 9 günlük anneyim oldukça evhamlı bir insanım dünden beri bebeğimi emzirirken sıkıntı yaşıyorum her defasında boğulacak gibi oluyor ben de korkup anneme veriyorum hemen, burnu tıkanık olabilir diye düşünmüştüm doktor değil dedi sanırım süt ağzına çok geldiği için oluyor önerisi olan var mı bu panik anneye ?
şimdiden çok teşekkür ederim.