Anita 2 aydir uyuzuz doktora gittim losyon verdi bir ise yaramadı en son simdi wilkson pomad aldik onu yapiyoruz igrenc kokuyor bebegimin heryeri kabarmiş rezil bisey kasin kasin öldük kurtulan varmi atlatan çaresini bulan yardim edin
0101_kusum01 Anita valla canım benim ablam eşi cocuklarida olmuştu ne yaptılarsa geçmedi çözümü kaplıcalara gitmekle bulmuşlar ne yaptılar bilmiyorum ama oraya gidilirse geçer diye demiş biri onlarda oraya gitti
Ysm2019 Valla bende uyuz oldum mu bilmiyorum acayip kaşınıyorum cildimde döküntüler oldu yarın cildiyeye gidicem mahvoldum gögüs altı komple kaşınıyor kabardı acıyor :(