Anita 2 aydir uyuzuz doktora gittim losyon verdi bir ise yaramadı en son simdi wilkson pomad aldik onu yapiyoruz igrenc kokuyor bebegimin heryeri kabarmiş rezil bisey kasin kasin öldük kurtulan varmi atlatan çaresini bulan yardim edin