Minik_Hanim merhaba öncelikle hayırlı olsun mu denir ne denir bilmiyorum ben bu süreci 2-3 aya yaydım.. nasıl mı? öncelikle kafam da salça, yarabandı, sabır taşı. pis oldu eeee oldu. deyip onu tiksindirmek hiç olmadı.
sürece başlamam için öncelikle not tuttum. günde kaç kere emiyor??
sonra en düşkün olduğu hangi zamanlar (gece-gündüz)
ben önce gündüzden başladım. gece daha önemliydi bizim için.
günde 5 kere emiyorsa 4 e düşürdüm.
aralarda kriz geçireceğini anladığım an dikkatini başka şeye yönelttim.
1-2 hafta sonra 3 e düşürdüm. aynı metot ile…
2-3 hafta sonra 2 e düşürdüm.
bir sonraki haftalarda 1 e düşürdüm sadece yatmadan yatmaya emiyordu.
sonra en mühim olan şey bunu bırakmaktı.
2 günde bir emzirmeye başladım. nasıl vermedim” annecim süt şimdi çok az, yarın akşam vereceğim.” söz. söz dediğimde vereceğimi bilir. bizde söz namustur 🤪🤪
daha sonra 2 günde 1 emme işini, 3 güne çıkardım.
1-2 hafta sonra 4 güne çıkardım. sonra hiç vermedim. şimdi anlatmak kolay gibi geldi ama. zorlu bir süreç. arada anne meme diyor.
annem bitmiş süt diyorum öpüyor mememi sarılıp uyuyoruz….
kolay gelsin ve bolca sabır diliyorum. tam 24. ayında bıraktık. 20. ayımızda azaltmaya başladık 🎈