Bebegimm42 canim onlemlerini al ve bu muayeneyi kesinlikle ihmal etme randevusuz gitme bekleme yasamazsin ben eksta bi cocuk doktoruna daha goturmedim belirli bi doktorumuz yok saglik ocagi takiplerine goturdum tmm hemsiremiz bilgiliydi bebegim iyi sagligi yerinde biseysi yok o yuzden her ay her ay bi cocuk doktoruna goturmeyi gereksiz buldum ama 2 yasinda medicanada eylem hanim var ona goturucem tahlille degerlerine bakilir bi uzman gorsun diye 1 yasinda goturecektim kovid cikti gitmedik