Deletedmom42
Canım bende İstinyePark D&R’dan buldum 9. ayını her yerde bulunmuyor ilk bir kaç ay üye olmak istemedim. Sen kaçıncı aydan başlamayı düşünüyorsun? Kimileri ilk aylar basit sonrası daha iyi diyor. Diğer eğitim setlerine baktım inan içeriği çok basit geldi. Belki fiyatı değerinden yüksek olabilir ama piyasada ki en kaliteli baskı vs bu sette var. İstersen detaylı sana video foto atabilirim mailden. Biz daha 9. aya girmedik ama tüm aktiviteleri yapabildik. Bir de çalışan anneysen kesinlikle kaliteli zaman geçirmek adına alabilirsin. Diğer yazdıkların için de bende burada okumuştum hatta sen söylemiştin sanırım sonrasında sordum kendilerine ve o ürünleri kaldırdıklarını söylediler bana. Şu anlık memnun kaldım ama diğer aylar hakkında pek bilgim yok.