İyi günler hanımlar bebeğim 3 aylık bebelac lf mama içiyordu kakasının rengi yeşil içersinde beyaz pütürler vardı. Kilo aldırma amaçlı Sma optipro kullanmaya başladım kakası sarı hafif sulu yapmaya başladı hangisi iyi geliyor bilemedim kaka renginden anlaşılır mı ??