Kesici öncelikle çok geçmiş olsun. Daha geçtiğimiz ay yaşadık pişik sorununu. Ne yaptıysam geçmiyordu. Poposunu su ile yıkayıp kuruladıktan sonra lansinoh meme ucu kremini sürdüm. Hemen etkisini gösterip toparlamıştı. Şayet lansinoh yoksa desitin(mor paket) kullanabilirsiniz o da fena değildi ama en etkili lansinoh. Bir de altını çok sık değiştiriyordum. Benim bebeğim çok hareketli olduğu için altını açık bırakma imkanım olmamıştı sizinki yenidoğan olduğu için poposuna kremi sürdükten sonra bir müddet açık bırakın hava alsın. Ben sudocrem,mustela,desitin,hametan,trisoyd,zeytinyağı her şeyi denemiştim ancak böyle çözüm buldum.