zumratugba Merhaba arkadaşlar, kızımın boyun bölgesinde deri aralarında toz birikmiş ve ben çok zor temizleyebildiğim için bugün kızarmış şekilde gördüm sanırım alarji yaptı kabuk gibi tozlar çıktı. Neden oluyo bunlar yaa sizce banyosunu mu iyi yaptıramıyorum acaba 🙄
tgc zumratugba boynun da el ve ayak eklem yerler de oluşuyor bebeklerin vücudu yapıyor bence banyo yapsın ertesi gün yine aynı cunku
EzgiDuru zumratugba canm banyoda iyi yika sonra orayi yagla ve pudra dok. Biz pudra dokmuyorduk kizarma omdu pudra dokmeye basladik azaldi