Arkadaşlar bebeğim 7,5 aylık. Ek gıdaya geçtiğimizden beri hemen hemen her şeyi severek yedi ama şu an mama sandalyesine oturttuğum gibi mızmızlanıp 1 kaşıktan fazla yemyiypr. Üst dişler patlamış evet ama bu süreçte yine de bir şeyler yemesi lazım. Tavsiyelerinizi alırım :(