Kuzumveben Arkadaşlar hangi rota aşısı markasını kullandınız Rotarix mi? Rotareq mi ? Rotarix içeriği hakkında bişeyler okudum bi ada piyasadan kaldırıldı filan içeiğinde domuz gribi virüsü varmış şimdi hangisi yaptıracağım doktorumuza pazartesi sorucam pazartesi 3 aylık oluyoruz ama burdan da yaptıranlara sormak istedim sağolun
tuc10 Kuzumveben il disindayim ben de yaptirmak icin doktorumuza sordum rotarix eczaneden alip saglik ocaginda da yaptirabilirsin dedi.
sarilokumumm Kuzumveben ben dün rotarix yaptırdım sağlık ocağında bana hep 2 doz dedi doktorlar 3 farklı doktor
doganinannesi Nasıl yani gerçekten mi ben aldım daha iki üç gün evvel. Bı hafta sonra yaptırcaz.rotatix 2 doz rotatiq 3 doz tek farkı bu diye biliyordum
Kuzumveben doganinannesi doktorumuza soracagim canim bende internet bilgi coplugu yanlisda olabilir burdaki annelere danismak istedim
Sumeyra87 Bu domuz olayini doktorda soyledi bize 3 dozluk olanda inek 2 lide domuz biseyi varmis adini hatirlayamadim.ama saglik ocaginda yapmiyorlar bilginize devletteki doktorlarda yapmiyor.ozel doktorlar yapiyor sadece.
Akcabeytas Rotateq yaptırdım rotarix daha ağırmış ve domuz antikoru varmış ama alerjik bebeklet için rotarixi öneriyorlarmış