Merhaba kızlar bebeğim uyandığında yaklaşık 1-2 saat uyanık kalıyor günde nerdeyse 5-6 sast uyanık uyutana kadar canım çıkıyor küçük bebişlerin daha fazla uyuması gerekmiyor mu ve uyuduğund sda sürekli uyanıyor ağlayarak gazı var biliyorjm atamadığında kendini sıkıyor ve ağlayarak uyanıyor ne yapmam lazım lütfen bir akıl verin