Arkadaşlar geçmeyen bir pişiğimiz var uzun süredir doktor kontrolünde bir sürü kortizonlu olsun başka doğal olsun dolu ilaç krem yağ kullandık geçmedi… Geçmiyor.. alerji olabileceğini düşünüyorum bu alerji testini nerde yaptırabilirim yani devlet Hastanesi’ne gitmem gerek hangi bölüme gitmeliyim? Bir ay oldu hiç bir türlü geçmiyor geriye tek ihmal alerji diye düşünüyorum bir görseniz felaket yani kötü kanıyor.. ankaradayım önerebileceğiniz doktor hastane varsa oda olur..