Oykusunannesi fatmakuzu göbek fıtığı vardır bebeğinizde. Çok ıkınıyor mu kaka yaparken zorlanıyor mu?
2papatya fatmakuzu ilk zamanlar bi kızımın da öyleydi sonra kolik olunca ağladıkça şişti derken baya büyüktü 4 aylıkken geçti kendiliğinden göbek fıtığı dedi doktorumuz kendiliğinden gecer demişti
fatmakuzu 2papatya benim kızımda suan laringomlazisi var zor nefes alıyo yani o yuzden de cıkmış olabilir
Kbrtrkgl Bebeğimin Göbek deliği dışardaydı, ara ara baya büyüyordu hatta, göbek fıtığı olmuştu ama 3 aylıkken düzelmeye başladı şuan 6 aylık hiçbirşey yok şükür geçti hiçbir işlem yapmana gerek yok.Doktorunuzda söyleyecektir zaten
AslanK Bizimde bir aylıkken öyleydi göbeği fıtık olmuş 1 yaşına kadar geçermiş öyle dedi doktor fıtık kemeri kullanıyoruz şuanda
2papatya fatmakuzu hm doğrudur umarım geçicidir sizin de. bizim geçti şükür bi kemer vs kullanmadık kızımın yumruğu kadar vardı resmen balon gibi söndü kendiliğinden bu arada geçmiş olsun 😊