Nejlakkk merhaba kızlar bebeğimde reflü var.Bebelac thickener kullanıyorum ama etkisi olmuyor ve benim bebegimde ciddi anlamda beslenme reddi vardi bi tek friso gold içiyor onuda kusuyor hep doktor da evolvia ar denememdi söyledi ama daha önce normal evolvia kullandim icmedi hic bi sekilde sorum su acaba evolvia AR ve normal evolvia ikisinin tadıı ayni mi tek farki yoğun kıvamlı olması mi eger öyleyse boşuna almayayım esim şimdi eczanesen gidip alacak cevaplayin nolur artık kutu kutu süt almip çöpe atmaktan yoruldum
Swmkva AR mamalar tabiki de normal mamalardan farklı,(anti reflü maması ) tedavi amaçlı kullanılıyor ,sizin mamanızdan kullanmadım ama Aptamil AR kullandım daha önce kusmaları baya azaltmıştı. Tadını bilemiyorum