hasansmom Merhaba sevgili anneler.. sınıf öğretmeniyim ve Pazartesi okula başlıyorum saat 12.30 ile 5.30 arasında.. oğlum ise 7bucuk aylık oluyor. Yarın gün olan okullarda sınıf öğretmenlerine süt iZni veriliyor mu bilgisi olan var mı? Yasal olarak hakkımız var ama idare sorun çıkarır mı acaba🥺