bebeğim 5 ay 8 günlük iki gündür ishal kusma vardı biraz biraz ateş oluyodu dün gece hastahaneye götürdük kakasindan örnek aldı sonuç çıktı doktor virüs var dedi.. ((( adenovirusu))) rota virüsünün bı değişigi dedi.. ama bu virüs korana virüsü kadar etkili hızlı yayılan ve çabuk bulasan bı virüs Muş serum takacakti taktirtmadim iğne yaptı ilaç tedavisine başladı geçmezse dedi hastahaneye yatisini yaparız dedi 😭😭 bilen varmı aranızda yorumlara verdiği ilaçları da aticam bı bakın lütfen