Busbus94 valla ben 4 aylıkken ekmgıdaya başladım çünkü mama yıyordu bebeğim. İlk olarak meyve suyu ile başlayın yada sebze ile benim doktorum öğün çıkartmıştı mesela 11 de meyve suyu 2 de yoğurt.ç vs vs gibi ama tabi 3 gün kuralı uygulayın direk pirinç unu tavsiye etmem kof bir kilo yapıyo bebeklere.