Fatmanaz aslında benimki emzirme yarasından ziyade faklıydı oğlum dört günlükken hastaneye gitmistim onsuz. O gün tam emziremedim sagip bosaltmam gerektiğini bilmiyordum ve goguslerim sisti aksam da çok kotu oldum çok ağrıyordu Acile gittim sut sağma makinesiyle çekmeye başladım ama ben ne kadar sure yapmam gerektiğini bilmiyordum hemşire de makineyi çalıştırıp gitti ilgilenmedi 2 saat kadar çektim makineyle birgogsumden hic sut gelmedi makinanın vakum ayarı da sondaydi gogus ucunu kaybettiğinde ertesi gün kabuk bağlamaya başladı hafif soyulmaya başladı ayrica yaradan dolayi baya buyumus sertlesmisti oglum tutamadi benim de o şekilde emzirme icime sinmedi ve oğlumun da emip gogsumu boşaltması için mastit olmamak için silikon uç aldım ilk zamanlar çok isime yaradı ama sonra çok alıştı. Emzirme yaram olmadı benim ben her emzirme sonrası ya da göğsünde kuruluk hissetimde lansinohun kremini suruyordum