Flzkrtttt Prensesannesi38 gayet normal benim bebeğimde aynı şekilde doktorumuz normal dedi kendi keşfetme dönemindelermiş
Balli_pastamm_ Prensesannesi38 Ya distir yada kulak enfeksiyonu olabilir. Doktorunuz karar versin kulağını muayene ettikten sonra diş mi yoksa enfeksiyon dan mi olduguna boşuna ağrı çekmesin kuzucuk
Mom14 Prensesannesi38 benim arkadaşın kızı uykusu geldiğinde kulağını kaşırdı belki öyle birşey olabilir
123401 Saç çekmeyi bilmiyorum ama benim doktorum elini kulagına götürüyorsa kulakları agrıyor olabilir sütünden bir kaç damla damlatırsın demisti
Damlasanli Süt falan sakın damlaymayın bu diş çıkaracağını gösteriyor, doktora diş granül ü yazdırın ve kullanın ertesi gün öyle şeyler yapmadığı nı göreceksiniz rahat rahat ağrı yaşamadan çıkarmasını sağlıcak granül
Herhangibirmom Prensesannesi38 bende bunun için doktora götürdüm akıntısı artınca olurmuş hem de keşfetmek için yapıyorlarmış sonra kendiliğinden geçiyor 8 . Ay gibi unuttu benim kızım.
Senemmm11 Prensesannesi38 bizde 5 aylığız. 4 aylıktan beri elini yumruk yapıp bastırıyordu kulağına kaşıyordu saçlarını çekiyordu özellikle emerken. Sağlık ocağı diştendir diş çıkarken kulaklar kaşınır dedi. 3 gün önce doktora gittim kontrole. Kulağına baktı kir birikmiş ondan kaşınıyor dedi. Gliserinli damla verdi. Bence kulağına bi baktırın. Ki oğlumun kulakları akar kir içerde kalmaz ama yinede birikmiş nasıl olduysa