Milasmom 4.ay asilari icin saglik ocagina sabah bebegim uykuda oldugundan ogleden sonra gitmistik hemsire niye sabah gelmediniz normalde ogleden sonra yapmam ama bu seferlik yapayim bi dahaki sefere sabah gelin dedi. Haftaya 6.ay asilari icin saglik ocagina gitmemiz gerekiyo ve ben ise baslicagim icin ogleden sonra musait olcam sabah gitmek zorunda miyim sizin bulundugunuz yerlerdeki saglik ocaginda da boyle bi uygulama var mi ille de sabah gelin diyorlar mi cok sacma geldi mesai saatleri icerisinde ne zaman musait olursam o zaman giderim keyfi bir uygulama gibi geldi
[silindi] Milasmom Beni de genelde arayıp sabah 10a kadar getirin diyorlar. Aşılar taze mi olmak zorundaymış neymiş 🤷🏻♀️ o tarz bişey demişti hemşire.
Rabiays Milasmom canım aşıların belli bi saati oluyor 6saat dışarda kalabiliyor bu yüzden de sabah oluyor genellikle 10da çıkarıyorlar ikindi 3 4gibi bozulmadan koymaları gerekiyor
elfahmtyigit Milasmom asilar sabah geliyor cunku bizede sabah 9 10 arasi gelin diyorlar bir ara sormustum oglen gelsem olmazmi diye hic bir zaman oglenleri asi vurulmaz tazeligini kaybeder demisti hemsire bana
Milasmom [silindi] elfahmtyigit Nekwa Ozgecan3 Demekki bir bildikleri var herkesi sabah cagirdiklarina gore. Cok tesekkur ederim🤗
Milasmom Rabiays hmm anladim ama gecen sefer aramıştım ogleden sonra gelsem olur mu diye olur demisti diger hemsire. Hemsireden hemşireye degisio:) bi de kızdı ama yapti aşıyı demekki olabiliyor.
Milasmom [bilinmeyen] ama bize doktorumuz bazi asilari sadece saglik ocagi yapiyor demisti, 2.ay asisi hastanede yapilmiyordu mesela saglik ocagi zorunluydu. Hastanede yapıldığını bilseydim direkt oraya götürürdüm zaten ozel saglik sigortasi var rota asisi icin falan da hic ücret odemiyoruz. Ben bir sorayim tesekkurler😊
Milasmom [bilinmeyen] evet ya saglik ocagindaki hemsire de sinir etti azarlar gibi niye sabah getirmedin neyse bu seferlik yapiyim bari diyor yapma sansin varsa niye uzatiyon deli ediyolar insani. Kilosunu da kıyafetiyle olcuyo yalan yanlis cikiyo.
Panikanne Milasmom ben ilk aşıda öğleden sonra gittim ikincide sabah 9da gel mutlaka diğerlerinde istedigin saat de gelirsin demişti