Altntaskadrye ruN 2,5 aylığız yarası hala geçmedi emzirdikçe artık alıştım uyuşuyor ve tabi ki gümüş kapak sayesinde acıdan kurtuldum 🌸 inşallah geçer şeninde Canım bende kullandım lansinoh ama iyi gelmedi
Emrsym ruN Kesinlikle gümüş kapak bana çok fayda etti canım bende ağlayarak emziriyordum sonunda onu aldım rahatladım çok şükür
Svcnn Kullanmadığım krem merhem kalmamıştı.Zeytin yağı da sürdüm.İşe yaramadı en son kan geldi.Ağliyordum artık acıdan.En son eşim gümüş kapak aldı halimi görünce.3 günde iyileşti.Tavsiye ederim.Geçen Trend yolda indirime girmişti 100 tl ye düşmüştü.