Canım benim oğlumda çok düştü yataktan koltuktan şimdi yürümeye yeni yeni başladı sürekli düşüyor ya da emeklerken bir yere vuruyor kafasını ne kadar dikkat etsemde oluyor insanız bizde sonuçta kimse evladının öyle canının acımasını istemez. İlk düştüğünde 3 aylıktı yeni yeni kendini döndürmeye başlıyordu. İlk düşüşü olunca korktuk hemen hastaneye gittik röntgen çektiler baktılar falan ama şükür sıkıntı çıkmadı. Doktor düştükten sonra 2 saat uyutma hareketlerini gözlemle aşırı derece fışkırırcasına kusma,gözlerde şaşılık kayma olursa hareketlerinde bir farklılık olursa getir geri demişti. Ha bide akşamdı biz gittiğimizde gece uyurken 2 saate bir uyandırmayı dene uyanır gibi olursa sorun yok demişti