Kızlar 1 yaşında kızımın kulağının arkası yara olmuş kanamış bi yara gibi ellettirmiyo da önce kuru gibiydi sonra bi süre öyle durdu bişey sürmedim geçer diye sonra baktım yara olmuş krem sürdüm bugünde daha kötü olmuş niye olur ki banyodan sonra kulak arkasını da kuruluyorum bazen unuttuğu da oluyo acaba ondan mı alerjik falan olur mu sizce