Sermin03 4 ay 10 günlük bebeğimin dişi patlamış elime tırtığı geliyor hiç durmuyor sürekli mız mız 1 haftadır doğru düzgün uyumuyor yemiyor içmiyor emmiyor sapıttım cidden
2papatya Sermin03 düzeltilmiş 4 ay 10 günlük ikiz kızlarımdan birinin de patlamış dün farkettim erken çıkarması iyi mi kötü mü bilmiyorum 😒
Busegokce Sermin03 bizde 4 ay 5 gunluguz. Bugünlerde uykuya dahi dalamiyor. Elini kulağına götürüyor. Belirtiler de dis olduğunu gösteriyor. Sizce?
Esarikayy Sermin03 alt iki dişimiz 4.5 aylıkken çıktı. Üst 4 dişi 7. Ayın başında cikardik. Altta sıkıntı olmadı ama üst 4 mahvetti bizi
Mom987 2papatya Yani her halukülarda dökülecek Halk arasında erken çıkması iyi değil derler ama zaten 5 6 yaşından sonra süt dişler dökülecek
2papatya Mom987 ya herkes erken değil miooooo diyo🤦🏻♀️ ama elimde olan bişey değil ki 🤷🏻♀️Dediğini. Gibi alttan geldikçe dökülecek dişleri sağlıklı olsun da
Ballokumu Sermin03 canım ben de 4 aylıkken diş çıkarmışım. Ama yaşıtlarımla aynı dönemde döküldü süt dişlerim. Bence bu çok doğru değil
gokgok Bizim de 5 ayda bir başladı sonra Allah versin. 8,5 aydayız 7 diş çıktı 8. si yolda😂 biraz sancılı geçiyor ha gayret dayanın🙏🏻
Selinsak Biz 6 ay 19 günlüğüz 6 tane dişimz var 5 aya girdiğinde çıkmıştı alttan iki tane, sonra da 4 tane neredeyse aynı anda çıktı ve çok zorladı
Selinsak Biz 6 ay 19 günlüğüz 6 tane dişimz var 5 aya girdiğinde çıkmıştı alttan iki tane, sonra da 4 tane neredeyse aynı anda çıktı ve çok zorladı
Cerenaslan 2papatya Çünkü 2 aydır dipleri beyaz ama çıkmıyor ve 2 dır hep huysuz hep. Çıktı çıkıcak diyorum ama yok.
Sermin03 Çok zor bi süreç cidden sürekli ağlamaklı uyumuyor emme reddi yaşıyorum mama da almıyor calpol içiriyorum
Cerenaslan 2papatya Yoruldum artık 9 aylık olunca daha zor hiç zaptedemiyorum hiç bişey istemiyor hep huysuzluk hep.