Siracseda Ashly90 benim oğlum 3 uncu ayına girecek 4 günde bir yıkıyorum evim yalıtımlı değil soğuk olduğu için sen evine göre kendin ayarliyabilirsin
Asli91 Ashly90 kızım ağustos bebeğiydi. Her gün yıkadık ama sıcaktı hava. 6.ayında şimdi 3-4 günde bir yıkıyorum havaya göre.
AygulSina Ashly90 bir gun yıkayıp bir gun yıkamıyorum havalar soguk oldugu icin her yikayip hasta edersem diye korkuyorum ve haftada bir şampuan kulaniyorum