Merhaba bebeğim şuan 3.cu aya girmek üzere başlarda çok güzel emerdi ama sütüm az geldiği için doktor tavsiyesi üzerine mamaya başladık fakat biberon akışına alıştığı için memeyi reddetmeye başladı şuan memeyi tutmuyor deniyorum ama çok agliyo yaklaşık 1 aydır deniyorum emzirmeyi ama olmuyor ne yapmam lazım bu durumu yaşayan var mı?