Birgarip emzik de var mı biberonun yanında? Biberon ve emzik meme reddinin ana sebepleri. Emzik varsa direkt bırakın mamayı da biberon yerine alıştırma bardağıyla vermeyi öneriyorlar sizin bebeğiniz gibi aylarda. Biberondan içtikçe bebek kendini emerek süt getirmeye yormak istemiyor, yoruluyor. Bu aylarda kafa karmaşası çok oluyor, bir de 3.-4. Ay atakları var önünüzde. Bol bol emzirmeye çalışın ten tene.