Thenewmom Meningokok aşısını 4. Ayda diğer aşılarla beraber vurulan var mı ? Bi doktor beraber vurmuyoruz dedi diğer doktor hayır vuruyoruz diyip dün yaptı aşılarını aklıma takıldı
Leylaaa93 Thenewmom sağlık bakanlığı tarafından zorunlu tutulmayan bir aşı mı bahsettiğiniz? İlk defa duyuyorum da merak ettim
Elifelcn Thenewmom 4. Ay aşıları ağırdı bizde ateş yapmıştı. Birde menenjitin hangi türünü düşünüyorsunuz bexero ise o da çok ağır benim fikrim bexeronun tek başına yapılması
cydcvk Thenewmom nimenrixi vurunduk biz 4. Ayda canım. Diğer aşılarla beraber yani. Bexsero genellikle beraber vırunmaz. Bexsero ateş yapıyor çünkü.
Ceozip Thenewmom biz menenjit aşılarına 7.ayda başladık. Doktorumuz 2.ve 4.ayda zaten devlet aşılarını oluyor. Hepsi aynı anda olmasın 7.ayda başlayalım dedi. Nimenrix 1.doz ve boxsero’nun 1.dozunu 1′er hafta arayla yaptı. Diğerleri de 9 ve 13.ayda
GunesliHayat Leylaaa93 menenjit aşısı oluyor meningokok.a tipi ve b tipi olmak üzere 2 türü var.devlet karşılamıyor,özel aşı yani rota aşısı gibi.
Mhrfts2019 Meningokok menenjit aşısı biz 7 ayda olmaya başladık. 10 ayda olduk . Şimdi 13 ayda olacağız
Thenewmom Elifelcn evet bexsero oldu dün gece ateşi 38,8 e kadar çıktı (kulaktan)fitil ılık duş sonrası anca 37.7 ye düştü sabaha karşı tekrar fitil verdim anca öyle tamamen düştü demek ondanmış bu kadar ateşlenmesi sağolun
limonlukarpuzzz Thenewmom bizde dun olduk iki menenjit aşisini birlikte yapti doktorumuz bexero ve nimenrix ama bizde ateş huzursuzlik filan yapmadi çok sükür.
Elfydr Thenewmom bizim doktorumuz da 4.ayda yapıcak. Yapmıyoruz diye bşr açıklama yapmadı. Ama sorarım
Thenewmom Elfydr ya ben yapan doktora sordum hayır canım öyle bişey yok dedi ama insan yinede aklı takılıyor diğer doktor ateş için falan öyle dedi heralde beraber yapmayalım diye
Thenewmom limonlukarpuzzz ne güzel bizim 2. Ay aşılarımızdada ateş olmuştu şimdi hepsi bir olumca ondan oldu büyük ihtimal ama geçti şükür
limonlukarpuzzz Thenewmom bizde bu gune kadar hiç bir aşi ates yapmadi aslinda belkide ondan olabilir. Ama her ihtimale karsi neredeyse uyumadim bende gece surekli kontrol altinda tuttum cunku menenjit aşisindan çok korkuyordum.
Thenewmom Esra-mira paranox s kullandım canım ayı küçük olduğu için yarıdan biraz fazla kullandım keserek