Leylaaa93 Merhaba, kızım 4 buçuk aylık yaklaşık bir aydır devamlı dik durmak ve basmak istiyor yani oturttuğumuzda bile kalkmak istiyor zaten 2. Aydan itibaren oturmak istedi hep zor engelledik kısa süreli tuttuk vs yine basmak çok istediği için kısa süreli kaldırıp bastırıyorum ama 1 dk yı geçmiyordur aralıksız sadece çok sık tekrarlanıyor istediği için. Tecrübeli anneler veya benim gibi bebeği olan var mı ne yapmalıyız? Daha erken olduğunu biliyorum ama engelleyemiyorum
Leylaaa93 Leylaaa93 sormak istediğim şey bu durumun sağlığı açısından olumsuz bir etkisi olur mu yani ara ara yere bastırmamızın
Tostos-annesi26 Leylaaa93 oğlum şuan 5 ay 2 günlük 3.5 4ayından beri dik durmak kalkmak istiyor bazen ellerinden tutup kalkmasını sağlıyorum bu seferde zıplamak istiyor bir iki zıplayıp duruyor tekrar zıplıyor bazen bu şekilde yaptırıyorum bende korkmuştum zararı olur mu diye ama bir iki yerde okudum 4. Aydından sonra ayağa kalkmak zıplamak isterlermiş kalça bacak ayak bunlara zararıda yokmuş öyle okudum bende canım ağırlığını bacaklarına verebilirlermiş
dontsleppyunhappy Leylaaa93 yaaa aynısı, bende merak ediyorum, ayaga kalkmak istiyor, bakalım neler yazacaklar, dört buçuk aylık, doktor dün destekli oturtturabilirsin dedi. Ama sorsaydım keşke, yere bastırmam da bi sakınca var mı diye, çok hevesli maymun kalkmaya.
ipekkizimm Leylaaa93 kizim da oyleydi hatta ben de boyle bi post acmistim sakın ve sakın yapmayın dediler😊 ama 2 aydan beri dogrulmaya basladi 3 4 aylik gibi oturttum ayakta da tuttum oturtmayin bastirmayin dediler ama kisa sureli yaptim yatmak istemiyordu cunku. Simdi yeni 6 aylik oldu desteksiz oturuyor emekliyor tutunup ayaga kalkmaya calisiyor. Bence uzun olmamak kaydiyla yapilabilir cok sukur bi zararini gormedik suan
gurbetkusuuu Ayyy benomde bebeğim şuan 2 aylık sürekli ayağa kalkmak istiyor bıraksam yuruyecek delircemmm artık
ipekkizimm gurbetkusuuu abartmayin canim o kadar da degil😄 kizim da 2 aylikken ayaklarinin ustune durmayi ileri geri basmayi cok severdi. Cogunlukla boyle olurmus zaten normal yani. Bastirmayin demislerdi kemik gelisimi icin ama 3 ayindan sonra hafif hafif bastirmistim. Yuruyemez yani korkmayin😄
Leylaaa93 ipekkizimm peki çok mu hareketli kızınız şuanda? Ben kendi kızımın 6 aylık hakini düşünemiyorum kalkıp yürücek gibi geliyor🙈
ipekkizimm Leylaaa93 yani hareketli elbette cunku 2 ayliktan beri yerde buyuttum diyebilirim. 4 aylikken dönmüştü ondan beridir zaten surunerek gidiyordu istedigi yere simdide emekleyerek gidiyo tutunup kalkmak istiyo. Ama yaramazlik gibi degil tabi guclendikce daha fazlasini yapmak istemesi merak etmeyin😊
hunilimomm Leylaaa93 benim kızımda öyleydi 2 aylıkken oturmak istiyor felan 3 aydan sonra yemek yerken kısa süreli kucağımda oturttum basmak istediğinde bastırdım doktorum bebek kendini hazır hissettiği için böyle davranıyor felan demişti erken yürüdü zaten 1 ay felan emekledi koltuk kenarlarından tutundu yürür felan 10 aylıktı bağımsız yürüdüğü basmak istiyorsa kısa süreli bastırın
AZERbAYCAN Leylaaa93 bizde şuan 4 ay 12 günlüğüz. Kızımda 3 ayından itibaren zıplıyordu sürekli. Adımlamak istiyordu biz zıpzıp aldık günde 20 dk içinde oynuyor ve rahatlıyor. Zaten sürekli basmıyor sadece istediği zaman üstüne basıp zıplıyor sonra ayaklarını salıyor