Egemen26 abc nin mor rengi olan yumuşatıcısından kullanıyorum deterjan olarakda perwoll sıvı deterjan kullanıyorum güzelde kokuyor ama yumuşatıcıyı çok koymuyorum aslında çok severim koku aşığı bir insanım ama az koymama rağmen çok güzel kokuyor birde makinanızı temizleyin bunun için makine temizleyiciler var yada sirkeyi deneyin