Merhaba, bebegim 15 gunluk oldu. Ben hala bu sut yetme konusunu oturtamadim kafamda.
İlk basta yetmiyordu 30 cc her ogun mama takviyesine basladik, kilo alimi idealdi 30 gr gunde. Bu kadarlik bebek kac cc ile doyar 2 saat bekler?
Ama simdi sutum artti sanirim. Hic emzirmeden yaklasik 10 dk( aslinda 5′er dakika diyeyim, ilk hizli geliyor cunku) iki memegi sagdim toplanda 100 cc cikti. Bebek emerken daha cok cikariyor bir de, sagma makinesine gore daha cok iciyor.
Sariligimiz da dususe gecmisti. Acaba mamayi azaltsam mi? Gece uyuturken vereyim, gece uyanmalarinda vermeyeyim, gunduz de bir ogun verip bir ogun vermeyeyim diyorum. Gorusleriniz nedir acaba?