Zeynebimmmm ESRA_07 canım arkandan denenden oluyo bende kimseyle görüşüyorum ama malesef ben nazara pis dile inanıyorum eşin ve yatta annen cnm okusun güzelce duşa gir maj yap bebeği emzirirkende dişini sık o top hibi olan yeri ovala okuyarak ben öyle yapıyorum 2 3 günde düzeliyor
neslihan87 ESRA_07 inşallah değilsinizdir annemde olmuştu göğüs ucu içine giriyodu çekse bile tekrar öyle oluyodu göğüs altında sert bişey vardı elleyince hareket etmiyodu sizin emzirmeden kaynaklı olabilir bazen benimde oluyo hatta ovalıyorum baya rahatsız edici
F-Betul ESRA_07 Merhaba, benim evlenmeden önce de vardı ele bilye gibi oynak bir şey geliyordu hala da var. Yağ bezesi imiş, aklınıza kötü bir şey getirmeyin. İnşallah bir şey çıkmaz ama ihmal de etmeyin.
Kubrapehlivan MIRACAYAZINANNESI Benim bu şekilde çok oluyor, meme ucum beyaz kalıyor ve acıyor bir süre. Bu meme kanserinin mi belirtisi oluyor ?
MIRACAYAZINANNESI Kubrapehlivan hayır emziren annelerde olur. Meme vazospazmı. Meme ucuna kan gitmiyor. Hanı ağır poşet taşıyınca parmaklarımız böyle beyaz olur bi süre sonra geçer. Onun memede olanı. Emzirmeden önce ve hemen sonra sıcak kompres uygulayın.