Merhaba güzel anneler
Ben kızıma elma armut muz verdim hepsinde yedi
Avokado yedirmek istiyorum ilk defa vericem nasıl vermem gerekiyor bir bilgim yok bana fikir verir misiniz haftaya 6 aylık olacak kızım
Ve bu saydığım meyveleri hep tek tek mi vereyim siz başka nasıl değerlendiriyor sunuz
Bebe bisküvi sinin içine muz atıyorum
Ve pirinç unu mu nasıl yapıp veriyor sunuz acaba onunda nasıl yapıldığını bilmiyorum
Rica etsem yazarmısınız nasıl yapıcağımı