Farkinda olmadan ama sonradan gördüğünüzde sizi üzen neler oldu. Mesela sirti terlidir farketmediginiz ya da o uyurken bi yerine bi sey batmistir ama gormemissinizdir corabinin icinde bi sey kalmistir en son cikarirken gormussunuzdur vs vs. Gün icinde yoğun oluyoruz dalgin oluyoruz ya da gece uykusuz olabiliyoruz gözden kaca seyler olabiliyor. Sizin de basiniz gecenleri dinlemek isterim