Bebeğim 8 aylık Geceleri idrarını yaptıktan sonra tam altını alacak oluyorum alırken tekrar yapıyor bu esnada tabi sürekli ağlıyor canı acıyor gibi alınca rahat gündüz yapınca huysuzluk oluyor tabi ama ağlamıyor. Acaba uykuda olduğu için mi yoksa bi rahatsızlığı olabilir mi ? Birde doğduğundan beri idrarını yapınca hemen almak gerekiyor yakıyor sanırım durmak istemez böyle birşey yaşayan var mi ?