Merhaba kızlar normalde doğumdan sonra adetlerim hep duzenlidir sürekli aynı gün olur 4 gün sürer ama bu ay 8. Gundeyim hala kanamam var kanamam ilk gün lekelenme gibi oldu sonra ki gün baya yoğun oldu ve hala aynı sirtimin sağ üst kısmı ve afedersiniz kalcamin üstü çok kötü ağrıyor sağ kasığım fln sancılı normalde adetin ikinci gününe kadar ağrım olur bukez niye böyle oldu anlamıyorum başına gelen varmı 😔🙏