Kızlar dün gece anı bir uyuşma ve ağrıyla uyandım sol el bilegimin iç tarafında ağrı ve serçe parmagim dahil 3 parmağimda uyuşukluk yanma ve sızlama mevcut araştırınca karpal tunel sendromu çıkıyor var mı bunu yasayan ameliyat olan?? Varsa belirtileriniz nelerdi hangi bölüm yapıyor ameliyati ortopedimi yoksa beyin sınır cerrahimi