Kismet-78 Merhaba arkadaşlar oğlum 2.5 aylık normalde çok güzel emerdi ama bu aralar emiyo atiyorum 5 dk sonra memeyi cekip birakiyo sonra agliyo neden olur acaba bileniniz varsa lütfen yardim ediiinnnn
Miraveben Aynı şekilde bizimde öyle delircem zaten zayıf demişti doktor beslemeye çalışıyorum sık sık ama 5 dakika emip bırakıyor uyuyor tekrar Kismet-78
Birkizannesi0731 Kismet-78 gazı olabilir sütün çok geliyor sinirleniyor olabilir . Ya da sütün az geliyordur doymuordur bir çok nedeni olabilir canım kilo alımı nasıl . Sormanda yarar var doktora .
gozdesh Miraveben uyumaması için emerken ayaklarını bacaklarını ve sırtını ovuşlayın biraz sert bi şekilde ama canını acıtmadan. Rahatsızlık verin sadece dalmasın. Ben ilk doğduğunda o şekilde uzun uzun besliyorum yoksa hemen uyuyodu
Tuba Kismet-78 tazyikli olduğu için emmekten zorlanıyor olabilir. başta biraz sağın öyle emzirmeyi deneyin
Miraveben Topuklarını ağlayana kadar çimdikliyorum ama rn fazla 5 sn sonra yine gün içersinde oynuyor ama uykusu gelince kimse kaldıramıyor gozdesh
EslemDilan Kismet-78 benimde aynı şekilde ⅚ dk emiyor bırakıyor ama emme aralığı sık. Kilo alımında problem yok