Merhaba anneler bebeğim muhtemel 4.ay atağında hiç yemek istemiyor sadece süt ile besleniyor çoğunlukla sağarak veriyorum ama yok yemiyor 3 saatte 1 vermeye çalışıyorum anca 80 90 zorla yiyor 4 saate mi çıkarsam daha çok mu yer siz nasıl yapıyorsunuz 2 aydan beri 500 gram alıyor doktorumuz bir ay daha takip edelim dedi su an kilosu 6580 normal mi bilmiyorum yine çok kilo alamazsa mamaya mi başlatır acaba sizin bebisler yiyor mu neler yapıyorsunuz yesin diye benim bir takla atmadığım kaldı valla