Sum87 ilkgozagrimm biz gidene kadar kalmıyor ki 😂 çıtçıtlı atletleri tavsiye ederim kalitesi gayet iyi 😚
Aysenur_1 ilkgozagrimm bim aile dostu vallahi 😂 internetten bakmıstım uyku tulumu elyaf 60-70 den asagı yoktu
ilkgozagrimm eylulbebesi genelde bimin ürünleri güzel cıkıyor canım bende kızıma denk gelirsem alıyorum takım filan
Freud eylulbebesi ben aldım canım geçen kışı bunla geçirdi. Ama 6 aylıkken 9 12 almıştım hatta bi kaç aya küçük olmuştu. Pijama takımlarının da kalıbı çok küçük. Zıbınları gayet güzel. Yorganını almıstım o da çok güzel 😊
ilkgozagrimm Sum87 evet canım bende almıştım kızım ilk dogdugunda suan 13 aylık bimdekiler küçük geliyor artık ☺️