Kimyahatun Kızlar iki parçaya ayrılan bebek arabalarını uçağa nasıl teslim alıyorlar. Malum katlanmıyor çıkarıp 2 parçaya dönüşüyor . Yer kaplıyor. Tekerlek kısmı neyse de oturulan kısımı nereye koyuyorlar
Elfida-10 Kimyahatun hepsini bagaja koyuyorlar canım kontuarda bebek arabam var dersin sana kocaman bir poşet veriyor THY uçağa binerken oradaki görevliye teslim ediyorsun
cinar-annesi Kimyahatun bende yazın yazlığa giderken bagaja vermek istemediğim için evde bırakmıştım çünkü bavulları bile kırıyolar. Ama uçakta bir bebek daha varmış. Hosteslerin bizi karşıladığı kısıma koymuşlar orda geldi araba katlanmış bir şekilde. Bende götürsem sorun olmazmış 😂 bagaja verilmiyor yani uçak içinde geliyor tabi ben pegasus ile uçtum farklı şirketler değişebilir
Muhendis_anne1 Kimyahatun tyh pandemiden dolayi suan kabin icine bavul bile almiyor canim guncel bilgi… bagaja verdiginde dikkatli takip et nacizhane tavsiyem karisabiliyor iki parca halinde ayri ayri paketleyip aliyorlar.
Kimyahatun Elfida-10 tessekkür ederim canim. Bebek arabalarini ucaga binene kadar yanımızda goturebiliyor muyuz
Bengisu_dunya Evet ucağın kapısına kadar gotürüyorsunuz katlayıp kapıda bırakıp geçip oturuyorsunuz iç hatsa gidilecek yer yine ucaktan iner inmez körüğe ya da merdivene getiriyorlar. Dış hatsa yasak gittiğiniz ülkenin bagaj bandından alıyorsunuz
Bengisu_dunya cinar-annesi pegasusta calısyorum boyle bir hizmet yok. Bahsettiğiniz bebek arabası ya cok kucuk basüstüne sığıyordur ya da kabin ekibinden kaynaklıdır. Ama kabinde hele ön tarafa mümkün değil. Muhtemelen aile geçtikten sonra kargoya vermişlerdir. Bahsettiğiniz şey çok mümkün değil
cinar-annesi Bengisu_dunya hayır başüstüne alınmadı çünkü inerkende baktım oradaydı. Arkadan mı önden mi bindik çok hatırlamıyorum ama dediğiniz gibi belki kabin ekibinin insiyatifi olabilir. Baya bildiğimiz travel sistem arabaydı çünkü
Bengisu_dunya cinar-annesi muhtemelen ilk ve son yapışkarıdır. Şikayet edildiği anda bu durum işlerinden olurlar ciddi bir durum acil tahliye esnasında cıkışı kapatacağı için çantamızı dahi koyamıyoruz o bolmelere🥴