Kızlar, bebeğim 4 aylık bu zamana kadar hem mama hem emzirmeyle gidiyorduk ama bu 2 haftadır bebeğim beni emmeyi reddetti mama verdim ben de çok üstüne düşmedim kızım huysuz diye. Bugün, bi sağıp bakayım sütüm ne kadar çıkacak belki azaldığı için çocuk beni red ediyor dedim sağdım inanır mısınız 10 cc anca çıktı sütüm yok denilecek kadar az ne yapmalıyım emmiyor sağsam çoğalırım lütfen yardım edin