sinemin Mavilii biz beğenmedik 🤔😏 şimdi ise sleepy kullanıyorum BİM’in bezini de kullandım 4 e geçene kadar ama 4 e geçtim bantları falan kötü çıktı bizde sleepye döndük
01_210820 Mavilii miğrosunki biraz daha iyi 101 e göre ama carfursa nın kendi markası nı daha güzel hem uygun bayadır kullanıyorum