Adeninannesiiii Bebeğinizin gaz sorunu kacıncı ayda bitti gece beslemelerinden sonra yavrum kıvranıyor dayanamıyorum artık yü kere uyanıyor açta değil gazdan 3 ay 4 günlüğüz
Tostos-annesi26 Adeninannesiiii o sorun oğlumdada vardı 4. Aydan sonra rahatladık şükür gaz damlasınıda kestim kendi çıkarıyor gazını şuan 5 ay 2 günlüğüz şükğr kendi çıkarıyor ama işte her bebek bir değil inşallah en kısa zamanda biter sizinde
SertapHilal 3 aylık olduktan sonra azaldı bizim baya, kendisi çıkarıyo gazını kıvranmıyo eskisi kadar