3 aylık bebeğim sadece mamayla besleniyor. 20 gün emdi sonra sütüm gitti ne yaptıysam gelmedi. Bugün kuzenim emzirdi emdi sonra benden süt geldi emzirmeyi denedim kavga dövüş biraz emdi. Mucize mi bilmiyorum yoksa benim kanalım mı açıldı ☺️Regl oluyorum ayrıca