Anneler 43 günlük bebeğim. Sütüm yetersizdi Doktor 2 saatte 1 emzir ( zaten emziriyorum) emzirmenin yarım saat sonrasında da 90 cc mama ver dedi. Yani resmen günde 1080 gram mama ver dedi. Ben de napiyim 3 saate bir veriyorum 90 cc mama hipp marka. Ama sanırım bebeğim hazmedemiyor inanılmaz gazlandı ve kakası günde 1 e düştü. Siz 2. Ayındaki bebeklerinize günde kaç cc mama takviye veriyorsunuz?