Ubannesii Dün gece atesı 37,5 dı şuan 36,5 ama eli ayagı burnu soguk iç atesımı var acaba eczaneden fitil yada damla bişeymi alsam ne yapsaö
Ubannesii Tuba sabah güzel emdi sonra dogru duZgun emmedi ve uyuyo uyku hali sürekli inliyo bide arada
Ef24 Ben bebek hemşiresiyim iç ateş diye bir şey hiç duymadım ayağı eli burnu dediğiniz uç yerler soğuk olabilir 37.5 da üzerini hafifletmeniz yeterli ılık uygulama yapabilirsiniz azami olarak ateşi yok merak etmeyin
Ubannesii Ef24 sabah 8 de güzel emmi sonra dogru duzgun emmedi hep uyuyo kaldırmaya calısıyorum memede uyuyo ve uykuda inliyo
Ef24 Ubannesii takip edin annesi emmesini, ateşini, üşütmüştür belki ateşi 38 ve üzeri olursa doktora götürürsünüz
Zeynepazram Bir sekilde uyandır ayaklarını sık sekeri düsmüs sıkca emzirmen lazım yüzünü boynunu ıslak mendille sil agzının kenarınds parmagını gezdir emme refleksini uyarır
Zeynepazram Uyanmazsa altını ac mutlaka uyandır 2 saatte bir emzir gecede gunduzde 40 tan sonra gece kendi uyanmasını bekle ama 4-5 saati gecmesin