Merhaba kızlar oğlum 14 ay 16 günlük resmen bana yapışık yaşıyor nereye gidersem gideyim peşimde eşim ilgilenmek istiyor ama ortamda beni görmediği an direk beni arıyor odalarda hemen ağlıyor kaç aydın böyle yoruldum gerçekten kayınwalideme eltimede gidiyorum cocuklarla bi arada IrDA’da kalıyorum alışsın beni hep görmemeye diyorum aöa yine aynı oluyor biraz durup yine beni arıyor hemen napıcam böyle olup çözüm bulan varmı nezamana kdr böyle yardımcı olun lütfen çok yoruldum bu arlar çok mızmız oldu iki azı dişinide aynı anda patlattı çok inatlaşıyor hemen ağlıyor birşey olmadığında yardımcı olurmusunuz rica etsem kızlar çok teşekkür ederim şimdiden 🤲😘