UlkerSD Kardeşlerim yardım edin sol göğsümü almıyor😔 alınca basıyor bağlığı henüz 27 günlüğüz ilk doğduğunda alıyordu ama 10 gündür falan almıyor ve sütün iyice azaldı orda sanki göğsüm küçüldü gitti sıkıyorum soldan az sağdan çok süt geliyor ne yapmalıyım😩tecrübeli anneler fikirlerinize ihtiyacım var çok üzülüyorum
Zeynepal UlkerSD sol göğüs tazyikli olabilir ama muhakkak verin sol göğsü ön sütü önce sağın tazyiki azaltın Sağı emzirir pozisyondaki gibi solu verin Eğer vermezseniz o göğüste süt azalacaktır
Sseda05 Benımde aynısıydı hep sagımı ıstedi solumu az emdi az emdıgı ıcınde sutumde azdı sonra 4 aylık olduk sol gogsumu emmek ıstemedi aglamalar ortalıgı yıkmalar😬tabıkı tutmadı suan emmıyor sutum peynırlelti ve öle kaldı..tek gogsumu emıyor
UlkerSD Zeynepal Söylediklerinizi yaptım oldu da artık alıyor inşallah böyle devam eder çok teşekkür ederim